Thursday, May 27, 2010

DAH KELUAR DAH...

Apa yang keluarnya?

Apa lagi kalau tak keputusan peperiksaan Semester 1. Ramai ibubapa yang dah tak sabar-sabar nak tahu keputusan tapi seperti yang telah dijanjikan.....pada 27 Mei, tengahmalam, maka keputusan telah dipaparkan.

WELL DONE CIKGU SHAWA ATAS KERJA-KERJA BELAKANG TABIR TU
Dan untuk ana juga yang menunggu detik 12 malam untuk memaparkan keputusan. 

Maka berbaris-barislah nama-nama yang online waktu tengahmalam ni. Ana ingat  ana aje yang jadi burung hantu tapi ramai juga yang seangkatan rupanya.
EXCITED TERAMATNYA. Apatah lagi kalau ada gambar anak-anak yang terpampang sama.
Dipendekkan cerita, cuti hujung minggu ni, bolehlah bawa anak-anak membeli hadiah seperti yang dijanjikan.

 Tahniah untuk semua. Mak, ayah dan anak sekali.

5 comments:

  1. Salam..
    Absolutely...saya memang tak sabar-sabar nak tahu result anak saya, since past 2 days saya dah check, alhamdulillah, syukur atas pencapaian anak saya Addin dari class 5 Pandai TKM2.

    ReplyDelete
  2. Salam,
    Absolutely correct....saya memang tak sabar nak lihat result anak saya, macam-macam perasaan ada...maklumlah 1st anak ambil PEP. Since past 2 days saya dah check result kat web TPB.
    Syukur alhamdulillah, result anak saya amat memberangsangkan. Terima kasih kepada tenaga pengajar di TPB TKM2 yang telah mendidik anak saya Addin dan juga anak-anak ibu bapa yg lain.
    Thank you so much..........

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah ... syukur akhirnya keluar jugak penantian satu penyeksaan.....terima kasih buat semua guru2 di tpb jasa mu di kenang

    ReplyDelete
  4. Bila keluar result saya beritahu anak Nurul Miswani Qistina ( 5 Cerdas - TM1 ) dia dapat no 4. Jawapannya : alaaaaa kita nak no 1. Tidak mengapa anakku..masih panjang lagi perjalanan hidupmu..guru-guru yang pintar bistari pasti membantu kamu untuk mendapat nombor idamanmu.Junaini.

    ReplyDelete
  5. Salam,
    Itulah yang dinamakan gharizatul baqa'. Perasaan yang ada pada tiap insan untuk mendapatkan yang terbaik.
    Insyaallah pasti boleh, berkat usaha yang berterusan dari Qistina sendiri, doa yang berterusan dari kedua ibubapa, semua guru melaksanakan amanah yang diberikan dan yang penting sekali adalah kurniaan Allah SWT.

    ReplyDelete