Tuesday, November 30, 2010

TADIKA INOVASI BISTARI

Seperti yang telah diumumkan pada Hari Anugerah Cemerlang yang lepas, Tadika Inovasi Bistari akan memulakan operasi pada sesi 2011. Nama berbeza dan dah tentu konsep yang berbeza. Di Inovasi Bistari, murid akan diperkenalkan dengan Bahasa Arab dan pendedahan IT. Brosur tentang Tadika Inovasi Bistari telah diagih-agihkan kepada semua murid sebelum cuti lepas. Alhamdulillah, banyak sambutan ibubapa murid-murid TPB yang ingin memindahkan anak-anak ke TIB, dengan alasan yang tersendiri. Tempat yang terhad iaitu sesi pagi K1 dan K2 masing-masing satu kelas. Sama juga dengan sesi petang. Transport untuk Taman Bukit Dahlia, Taman Mawar dan Taman Air Biru telah diuruskan oleh pihak pengurusan. Untuk kawasan lain, kalau ibubapa nak, terpaksa uruskan transport sendiri.

MAKLUMAT TERKINI:
Sesi pagi untuk K2 (6 tahun) telah ditutup. Untuk pendaftaran selepas ini, akan dimasukkan ke sesi petang.
Agar tidak terlepas lagi, sila confirmkan pendaftaran tuan/puan secepat mungkin. Untuk maklumat dan pertanyaan, sila hubungi ana (019-7387800)

Mungkin ada dari kalangan ibubapa yang meninjau lokasi tadika tapi tak jumpa. 
Alamat seperti di bawah. Sebelumnya adalah rumah contoh Mini Dahlia, selorong dengan Johor Land Sales Office. No 3 dari kiri. Masih belum seperti tadika lagi sebab masih dalam proses. Insyaallah, awal Januari nanti dah boleh beroperasi. Ada lagi sebulan.  Inilah gambarnya.

TADIKA INOVASI BISTARI
11, JALAN DAHLIA, TAMAN BUKIT DAHLIA,
PASIR GUDANG, JOHOR.

No comments:

Post a Comment