Tuesday, October 19, 2010

EH, CEPATNYA....

Selepas peperiksaan semester 2, masa beredar terlalu cepat rasanya. Anak-anak K2 masih sibuk meneruskan pembelajaran dan disamping itu berlatih untuk persembahan Hari Anugerah Cemerlang. Ana juga telah menyiapkan TAKWIM 2011. Mungkin ada yang mengatakan, eh cepatnya!!

Sebenarnya taklah cepat manapun. Selepas mendapatkan senarai-senarai cuti umum dari Bahagian Kabinet, Perlembagaan dan Perhubungan Antara Kerajaan dan senarai cuti dan hari persekolahan dari Kementerian Pelajaran Malaysia, dapatlah takwim 2011 dirancang. Dari segi aktiviti tu, taklah banyak sangat perubahan yang dibuat, kebanyakannya mengikut senarai aktiviti-aktiviti tahun sebelumnya.
Lagipun, bila perancangan dah siap, cuma aturkan saja mengikut tarikh dan bulan seperti yang ditetapkan.
Alhamdulillah, dengan takwim ini, dapatlah para ibubapa membuat perancangan awal untuk Cuti-cuti Malaysia ke, balik kampung ke, nak travel oversea ke, atau juga sebagai rujukan setahun memandangkan takwim ini dah lengkap dengan cuti umum dan cuti sekolah sekali.
Kepada rakan-rakan seperjuangan dalam bidang pendidikan awal kanak-kanak juga, mungkin boleh dijadikan rujukan untuk aktiviti di tadika masing-masing. Semoga dapat dimanfaatkan.

Sila ke website tadika atau klik di sini untuk TAKWIM 2011

No comments:

Post a Comment